Moi kochani czytelnicy :D

sobota, 26 października 2013

Rozdział 14.

                                                         Rozdział 14. 


Świat jest do bani!-tak brzmiały moje pierwsze słowa, gdy się obudziłam. No czy tak nie jest? Mieszkamy w jednym miejscu przez całe życie, ludźmi rządzą pieniądze i inny człowiek oraz "policja" na której widok niektóre dzieciaki szczekają albo miauczą. Po co? Nie mam zielonego pojęcia. Ale to robią chyba sami nie wiedząc dlaczego. Przecież oni w ogóle nie przypominają psów ani innych zwierząt. No niektórzy tylko chomiki, wpakowują sobie do ust pączki jakby od tego zależało ich życie. 
Szłam do szkoły przygnieciona wagą plecaka pochylając się, tak że omal nie dotykałam włosami ziemi. Słuchawki trzeszczały w uszach przyprawiając mnie o dreszcze. Oglądałam zbyt dużo horrorów, przyznaję się bez bicia a szczególnie Silent Hill. Tam radio wydawało taki dźwięk, gdy jakiś zombie się zbliżał. Wzdrygnęłam się za pierwszym razem, ale później miałam wrażenie, że naprawdę jakaś pielęgniarka się za mną czai lub Piramidogłowy. To było straszne. Koszmarne. Ale przywykłam do tego. W końcu co innego bym mogła zrobić?
Tak jak przywykłam do śmierci Simona.

Wiem wiem wiem, baaaardzo krótki rozdział, ale chcę Was przetrzymać w napięciu :D Często, gdy czytam książki jest taka chwila ciszy przed burzą i to denerwuje ^^ Wiem, zła ja :D Poszłam w ślady tych autorek i tak samo zrobiłam Wam, buahahahaha!!
Dobra, teraz parę słów ode mnie. I na poważnie. Za niedługo kończę z tym blogiem, bo za jakiś czas będzie koniec. Ale wymyśle coś nowego ;) Już nawet mam pomysł ^^ Lubicie horrory?? Mam nadzieje, że tak, bo mam pomysł właśnie na horror typu mangi "Doubt" i "Swort Art Online" :D Dam Wam znać na tym blogu o tym moim pomyśle ^^ Serdecznie zapraszam i mam nadzieje, że czkacie na następny rozdział ;)
Serdecznie dziękuję, że ze mną jesteście :D Tylko dzięki Wam jeszcze piszę ^^
A więc co myślicie co będzie następnie?? Simon przeżyje?? Będzie Archaniołem?? A może w ogóle czymś innym?? Z kim będzie Melodie?? Jak się pozbiera po śmierci Simona?? Jak on umarł?? Spokojnie, wyjaśni się wszystko :D
Pozdrawiam serdecznie!! ^^ 

2 komentarze:

  1. już nie mogę sie doczekać nowego rozdział jestem bardzo ciekawa co będzie dalej .... życzę weny :D i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń